Pomalowałam fotel na biało :)


Spełniłam sobie marzenie:

- biały fotel :)


zmieszałam farbę lateksową do ścian z kredą (węglanem wapnia CaCO3)
- inspiracja zaczerpnięta stąd i stąd -
i z wesołą pomocą dzieci - przemalowałam stary :)



homemade chalk paint, painting upholstery white












diy chalk paint, painting upholstery white, handmade chalk paint






painting upholstery with chalk paint, white painted chair, malowanie mebli farbą kredową, farba kredowa domowej roboty






malowanie foteli farbą kredową, fotel pomalowany na biało, farba kredowa DIY, farba kredowa domowej roboty, jak pomalować fotel, jak pomalować meble






cottage style, romantyczny wystrój okien, shabby chic window,






fotel pomalowany na biało, farba kredowa efekty, white chalk paint diy, farba kredowa domowej roboty


Komentarze

  1. podziwiam wszystkich, którzy mają takie umiejętności!
    Aż trudno uwierzyć, że można przemalować fotel :)
    Wygląda świetnie! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurde odważnie !!!! najpierw nim nie zobaczyłam zdjęcia myślałam, że chodzi o drewniany fotel ale jak zjechałam na dół zamarłam ... to takie rzeczy teraz się robi ?? maluje materiałowe fotele farbą ??? nie ogarniam nawet farby do kafelek a co dopiero do tapicerki ... wow !

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście niezwykła sprawa! A da się na tym siedzieć ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie śmiałam o to zapytać :D

      Usuń
    2. :D No... wyśmienicie wygodny to on nie jest ;) ale może być :) po zabiegu malowania wyszorowałam go papierem ściernym, wtarłam w niego bezbarwny wosk do skór itp. i pachnie miodowo przypominając w dotyku materiał skóropodobny :) bawi mnie cała ta przygoda :) czasem człowiek ma ochotę na eksperyment ;) po nim znów mam nastrój coś zmalować ;) jestem chyba w "malowniczym" ciągu ;D

      Usuń
    3. Gratuluję odwagi i kreatywności. Całość wygląda świetnie, ulotnie, pomimo gabarytów mebla.

      Usuń
    4. Miło mi bardzo, dziękuję :)

      Usuń
  4. Niesamowite!!!!
    Materiał też można malować?
    Świetnie się prezentuje.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. woow robi wrażenie :) o wiele piękniej teraz wygląda fotelik :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Odwiedziny

Obserwatorzy