Jak można spędzić niezapomniany dzień w Gliwicach? :)




( przyszły maszynista )




Chyba powinnam kupić takie czapeczki moim dzieciom :)

uwielbiają pociągi :)

odkąd dowiedziałam się o "pociągowej" restauracji w Gliwicach,
planowałam tę podróż - niespodziankę

- ochom i achom nie było końca :)

zwiedziliśmy także rynek i wspaniałą Palmiarnię
ale kolejka przywożąca napoje do stolika była cudem,
który zachwycił mych miłośników kolei najbardziej :)

szczerze polecamy!










rynek w Gliwicach
























makieta kolejki
























palmiarnia w Gliwicach


















palmiarnia w Gliwicach






nasza trasa


Komentarze

  1. Piękne zdjęcia! Te dzieci mają wyjątkowo szczęśliwe dzieciństwo.

    OdpowiedzUsuń
  2. kulebele czy tylko ja jeszcze nie jechałam pierdolino ??? zaczynam się czuć wyobcowana ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam! Poza tym to Elf - błękitny rumak w stajni Kolei Śląskich :)

      Usuń
    2. w kolejach Śląskich to mogę się jedynie pochwalić przejażdżkami żółwiem ale za to na długich dystansach bo aż nad morze .... :D

      Usuń
  3. ależ ty wynajdujesz cudne miejsca, miejsca, które sama chętnie bym nawiedziła, zobaczył z bliska ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj !
    Nie byłam w Gliwicach, ale po Twojej fotorelacji- wiem, że warto odwiedzić to miasto.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda - warto :) dziękuję za miłe słowa i ślę moc pozdrowień :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Odwiedziny

Obserwatorzy