expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

niedziela, 23 lutego 2014

Przygotowania do balu i wiosny :)



Czasem niewiele trzeba, by zdarzyło się wiele.


    W pewnym sensie jest to całkiem zwykły weekend, lutowy, ni to zimowy, ni to przedwiosenny, ale tyle w nim dobrych emocji.
 
K. i dzieci zajadają bagietkę, którą udało się nam kupić ciepłą i pachnącą. Odrywają po kawałku dla czystej przyjemności łamania jej chrupiącej skórki. W garnku gotuje się zalewajka, która dzisiaj, wraz z plackami ziemniaczanymi będzie stanowiła nasz obiad :) Na drugim blacie w kuchni szykuję z cukru pudru i żelatyny "Angry birds", bo wieczorem robić będę tort na bal :)
 
Jest mi błogo i spokojnie, wypełniają mnie słowa i radości dzieci. Jutro wielka przedszkolna zabawa - Luluś idzie przebrana za wróżkę a Arturek za "Angry birds" właśnie. Nie bardzo lubi kostiumy i prosił jedynie o koszulkę ale pomyśleliśmy sobie, że ten tort będzie fajnym tematycznym uzupełnieniem i niespodzianką dla dzieci. Strój Oleńki trochę kombinowany, nie nowy, przyszyłam mu jednak puszek, piórka i skrzydełka i całość prezentuje się słodko. Zresztą - jak to mawiała moja Babcia - jak kto ładny, to mu we wszystkim ładnie :)

















  Oprócz balu rozmawiamy też o planach ogrodowych. Zakupiliśmy wczoraj nasionka i doczekać się nie możemy kiedy będziemy mogli je wysiać. Mamy sporo różnych ale dominować będą kosmosy, słoneczniki, gladiole, macierzanki, kocimiętki i rudbekie. Gdyby ktoś zapytał mnie jakie kwiaty polecam ze względu na piękny i niezawodny efekt oraz zapach to poradziłabym właśnie ten wybór. To moje ulubione pewniaki :)




















 
 
   Czy Wasze myśli też biegną już ku wiośnie, czy żyjecie jeszcze nartami, sankami i planami na lepienie bałwanów? Ja nie ukrywam, że już bardzo bardzo jest mi w duszy wiosennie.
Jutro po balu będziemy sadzić tulipany według tego pomysłu by później z zapartym tchem śledzić wydarzenia w szklankach. Dzieci bardzo są aktualnie zaangażowane w eko-tematy, będzie wiec jak znalazł :)






 
   W czwartek - tłusty czwartek (może trochę kaloryczne ale jakże smaczne święto). Jednego dnia w tygodniu planujemy zabrać się z K. w jego podróż służbową. Udało mi się zorganizować sobie wolne a Bączki pójdą na wagary (jak dobrze, że w przedszkolu jeszcze takie to proste :) Musimy tylko zdecydować czy pojedziemy autem czy pociągiem. Poza tym przed nami imprezy w bliskim gronie - imieniny i urodziny. Zapowiada się wesoła i intensywna końcówka karnawału :)
 
A potem marzec - ach marzec... 
Marzec to już pachnie wiosną bardzo :)
 
    Tak się cieszę. Przepełnia mnie wdzięczność za każdą chwilę, każdy plan i każde wspomnienie tych dni teraz, kiedy są Bączki i z nimi wszystko jest takie prawdziwe. Mocno przeżywane, jakby dotykało się samego serca wydarzenia. A może to jest tak, że to oni, wkładając swoje serca w każde doświadczenie sprawiają, że życie tak tętni życiem?
 
   Rozmawialiśmy o moich wyjazdach wiosennych (mam planowanych kilka spotkań daleko od domu). Narysowali mi tęcze, bym mogła szybko wracać: "Wystarczy Mamusiu, że na nie wejdziesz, a potem to już zjedziesz prosto do domu, do nas :) "







... wystarczy... :)


"Otulam się ich słowami jak skrzydłami Anioła "



16 komentarzy:

  1. U Was jak zwykle piękni i inspirująco. My też już kupiliśmy nasionka. :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna Lusia :) już jestem ciekawa tortu, koniecznie pokaż nam na blogu :) Życzę Wam udanej końcówki karnawału i coraz cieplejszych wiosennych dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy ślicznie! za oknem robi się naprawdę miło, hura! :))
      Wszystkiego dobrego wzajemnie!

      Usuń
  3. Piękne tęcze...
    A mała w tych zwiewnych sukienkach to jak księżniczka, oczu nie mogę oderwać :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekażę przekażę :))

      Miłego tygodnia!

      Usuń
  4. My jeszcze w głowie mamy narty ale u Was tak wiosennie! Pieknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bawcie się zatem pięknie, wypocznijcie i poszalejcie!

      Usuń
  5. Ja to cały czas myślę o wiosnie:) Słoneczko tak pozytywnie nastraja Mnie do działania:) Piękne Twoje skarby kochana:) I czekam na fotki tortu:) BAardzo Mnie ciekawi co znów wyczarujesz:) Promienne pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! Miłego wiosennego tygodnia!

      Usuń
  6. Jak kreatywnie, Magdo. Sukienka piekniejsza niz przed no a te pantofelki; dobrze, ze na ksiecia jeszcze za wczesnie :-D . Zazdroszcze bardzo wszystkich nasionek i kwiatow, ale na pewno sprobuje choc te szklankowe tulipany, o ile brzdace dadza im urosnac. Pochwal sie koniecznie tortem i super zabawy na balu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie! Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  7. my już kolejny bal mamy za soba, a młody spiderman próbował ratowac nawet mamę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale mieć takiego Spidermana!

      Usuń
  8. muszę sobie zapodać takie skrzydełka na jakiś bal Sylwestrowy ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę, że Ty już jesteś wróżką, nawet bez tych skrzydeł :)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...